torsdag den 20. februar 2014

YES, jeg har fundet det


Jeg har længet kigget efter Trivial Pursuit Disney som brætspil.
En gang så jeg det i en legetøjsbutik, men efterfølgende har jeg ikke set det.
Men det er også nogen år siden.
I går søgte jeg på nettet efter det, da jeg ville ønske mig det i fødselsdagsgave af Casper.
Men jeg kunne ikke finde det nogen steder.

Men lige før fandt jeg et sted, man kan købe det.
Det er på Saxo.
I kan finde det Her


Jeg synes ikke, at jeg har kunne finde det nogen steder.
Men endelig fandt jeg et sted, man kan købe det.

Jeg har i nogen år tænkt på, jeg egentlig gerne ville have det.
Jeg kom så fra det igen, og så har jeg haft kigget i boghandlere og legetøjsbutikker, når jeg var i en, og der havde de det ikke.

Jeg var ved at tro, at det helt var udgået.

Er der nogen af jer, der har det spil?
Og hvis ja, hvad synes I om det(:?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. jeg har et trivial disney i rødt :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, jeg vidste ikke, man kan få det i flere forskellige farver(:
      Tak for info(:

      Slet
  2. OMG - anede ikke, man kunne få en Disney-version! Tak for tippet. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt(:
      Jeg har bare gået og kigget efter det i nogen år, og så endelig fandt jeg et sted, man kan købe et(:
      Jeg troede faktisk, de var udgået, siden jeg ikke havde set dem i nogen butikker de sidste par år.

      Slet