lørdag den 15. februar 2014

Min Valentinsaften


Jeg og Casper havde en rigtig hyggelig aften i går på Valentinsdag(:

Jeg skulle lave mad, hvor jeg lavede koteletter, kroketter i ovnen og salat til.
Jeg var nervøs for, hvordan det ville gå med at stege koteletterne, da jeg aldrig før har prøvet at stege koteletter. Normalt laver jeg sjældent mad herhjemme. ( Altså udover pitabrød og suppe.)
Jeg havde haft talt med min mor om, hvordan jeg skulle gøre.

Det gik rigtig fint. Koteletterne smagte overraskende godt.
Jeg var nervøs for, om jeg havde givet dem for meget eller for lidt.
Men de smagte altså godt(:
Og det synes Casper heldigvis også(:


Jeg havde tændt en masse sterinlys i stuen.
Jeg havde sat det forskellige steder i stuen, men her kan I se nogen af lysene(:

Jeg havde købt nogen fine hjerter, som rigtig er til at sætte på gaver, da der er et lille klistermærke bagpå, men så kan jeg også bruge dem til det(:
Men dem lagde jeg rundt omkring i stuen også(:
Det kan I også se på billede med lysene.

 

Efter vi havde spist, der lagde jeg noget chokolade frem på et fad, som jeg havde haft købt(:




Det var en virkelig hyggelig Valentinsaften.
Jeg havde virkelig den perfekteste Valentinsaften, som jeg kunne ønske mig.
Det at få noget god mad, at overraske Casper med, jeg havde lavet mad, pyntet fint op, og så det at se en masse Castle med ham herhjemme. Jeg gav også Casper et gavekort til Intersport, da han går meget op i træningstøj osv til det sport, han går til. Og så fik jeg bare de smukkeste blomster(:
Ja, det var bare sådan en hyggelig aften(:
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Årh hvor ser det hyggeligt ud, og lyder hyggeligt! Koteletter var et godt valg, det smager så lækkert :-D Uhmm!

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, det smager nemlig rigtig godt(:

      Slet
  2. Det ser bare vildt hyggeligt ud :)
    Dejligt at i havde en god aften.

    //janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det var virkelig også hyggeligt(:

      Slet