fredag den 28. februar 2014

Lidt flere facts om mig


Jeg håber ikke, at I synes, at der kommer for mange facts indlæg omkring mig.
Jeg mener personligt selv, at en blogger ikke kan lave for mange af den slags indlæg(:

Men her er lidt flere facts omkring mig(:

Jeg bruger kontaktlinser.

Jeg har ofte meget høje forventninger til mig selv omkring mange ting, og jeg kan hurtig blive skuffet over mig selv, hvis jeg ikke lever op til mine egne forventninger.

De nætter jeg har svært ved at falde i søvn, så prøver jeg at lukke alle tanker ude af hoved og prøver at koncentrer mig om ikke at tænke på noget. Så har jeg lettere ved at slappe helt af.

Hver aften inden jeg falder i søvn, ligger jeg og spiller Candy Crush.

Jeg har nogen hypokonder-træk. ( Jeg har det ofte med at tro, at jeg fejler alt muligt.)

Jeg kan ikke se udenlandske serier uden danske undertekster, fordi ellers koncentrer jeg mig så meget om, hvad de siger, og hvad der står på de engelske undertekster, at jeg helt glemmer at følge med i filmen.



I snart en måned har jeg sovet til middag hver dag.

Jeg elsker, at der bliver hurtigt lyst om morgnen, men alligevel synes jeg, det kan være træls, da jeg så har svære ved at falde i søvn igen.

Jeg har en gang samlet på frimærker, hvor jeg synes, jeg selv havde okay mange.

Jeg er ikke god til mange af de udenlandske kendtes navne. Så når min søster fortæller om en skuespiller i en film, så fortæller hun ofte, hvilke andre film skuespillerne har været med i, fordi så ved jeg som regel, hvem det er, hun taler om.

Jeg bryder mig ikke om at smse, da jeg synes, det tager lang tid at skrive på min nye mobil.
Så nogen gange når jeg skal skrive noget langt til min søster, så går jeg på computeren og ind på facebook og skriver til hende der.

Hvis I vil, så må I gerne fortælle et par facts om jer selv i kommentarfeltet, så jeg kan lære jer lidt at kende(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Er rigtig dejlig første forårsdag til dig kære Heidi.

    Håber du har nydt dagen med din kæreste og dine dyr.
    Jeg synes det er dejligt at vide noget personligt om dig.

    Her er lidt om mig:
    jeg er mor til Maria med bloggen http://mariahoffbeck.blogspot.com
    Jeg har haft en hel del plejebørn og været kontaktperson på børn, unge og deres familier.
    jeg har været leder i mange år og arbejdet med børn og unge.
    Jeg elsker min datter, naturen og dyrene og bor på min slægtsgård.
    Jeg har været ude for en ulykke, blev overfaldet på mit arbejde, så kan ikke arbejde mere.
    Jeg elsker at rejse og har gjort det meget.
    Jeg har opdrættet jagthunde. Har også heste, høns, katte, fugle mv

    Men nu bruger jeg mest tid på at være sammen med min unge datter Maria, som har leukæmi og er meget syg og jeg støtter op omkring hende og hendes dejlige blog.

    Jeg elsker at se din blog også, og andres, det er godt for mig at følge med.

    Det var lidt om mig, men nu får du ikke mere for den 25 øre:-)
    Kan I nyde weekenden og hvis du ikke kan sove, så tænk på mig, for jeg sender min lille fe af sted til dig for at værne om dig.

    Knus og tanker herfra.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du ville dele nogen facts om dig, søde Tina(:

      Slet