mandag den 3. februar 2014

Et besøg ved skadeklinikken


I dag har jeg og Casper været i Middelfart på sådan en skadeklinik.
Ligesom en skadestue, men her er der ikke så meget ventetid.
Casper har haft nogen problemer med sin ene hånd. I går da han var til træning, slå han den, og så begyndte det at gøre mere ondt.
Der var heldigvis ikke noget galt med hans hånd.

Bagefter gik vi ned til vandet og stod og kiggede ud på Lillebælts broen.
Vi fik taget lidt billeder, som jeg viser jer i et andet indlæg(:

Jeg har lige haft talt med min engelsk lærer, da jeg har skulle afleverer en mundtlig aflevering.
Jeg havde lavet det meste rigtigt. Så det var godt(:

Vi skal have pakket en del af de ting, vi skal have med op til min mor og stedfar i morgen.
Jeg har fået lavet en huske-liste, som jeg altid laver, så er jeg sikker på, jeg ikke glemmer noget.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar