fredag den 14. februar 2014

Test: Er du en rigtig kvinde?


Da jeg var yngre, der var jeg ofte inde og tage test for sjov på Ihimlen.dk

Der er en test, jeg synes, der er lidt sjov derinde.

Det er en test, om man er en "rigtig" kvinde.
Så er der 100 ting, en "rigtig" kvinde skal have gjort/prøvet, og så kan man se til sidst, hvor mange af tingene, man har prøvet.

Jeg ved godt, at man ikke skal tage den test bogstavelig, men derfor synes jeg stadigvæk, at den er sjov.
Har I før taget den, og hvor mange rigtige fik I(:?
Ellers kan I finde testen Her

Jeg fik 43 rigtige(:
Nogen af tingene er altså også ret åndssvage, men igen den er stadigvæk sjov(:

Heidi(:

7 kommentarer:

  1. 42 ... havde ellers regnet med, jeg ville blive kategoriseret som mand. ;) Tak for testen - havde nogle underholdende minutter. :D Den kunne faktisk også bruges på bloggen som info-indlæg om sig selv. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er ret underholdende.
      Nååh ja, det havde jeg slet ikke haft tænkt på(:

      Slet
  2. 48. Men haha, hvor er mange af dem altså latterlige. Har aldrig i mit liv bulet en bil, kører noget nær perfekt at selv mi kørelærer var mega imponeret selvom det var allerførste gang jeg kørte en bil ;)

    Og nej, jeg lærer heller aldrig at sy og strikke. Men til gengæld kan jeg sætte møbler selv (og endda lave dem, skulle det være) og det har faktisk vist sig at være meget mere brugtbart... :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mange af dem er virkelig underlige, men det er også det, der gør dem lidt sjove(:
      Der er også ting, jeg har prøvet, som jeg også synes, der er meget mere brugbart end nogen af de ting på listen(:

      Slet
  3. Fik 64 :O Men den var lidt sjov, selvom mange tingene er sådan lidt blahh, hehe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var mange(:
      Heh, ja det er der mange af tingene, der er.
      Men jeg tror, det er det, der nok gør testen lidt sjov(:

      Slet
  4. Jeg fik 45, havde ellers troet jeg ikke havde særlig mange. Sjovt nok så et af mine mærkelige ønsker jeg gerne vil inden jeg dør, står på den liste "at smide en drink i hovedet på en mand" jeg ved ikke hvorfor, men jeg vil så gerne prøve det, det ser så sjovt ud i film! haha :)

    SvarSlet