mandag den 10. februar 2014

Dagens første ansigtspleje


Inden jeg går ind og sover om formiddagen, der renser jeg altid min hud.
Jeg gør det der i stedet for, når jeg står op om morgnen, fordi jeg vil glemme det, og jeg har nu gjort det til noget fast at gøre det, inden jeg går ind og sover til middag.


Jeg bruger disse 4 produkter:
En skintonic fra Matas, en dagcreme fra Mellisa, en øjengele fra Mellisa og en vaseline, jeg har købt i Netto. 

Jeg starter med at rense min hud med skintonic.
Bagefter bruger jeg dagcremen, og jeg sørger for at smøre den rigtig godt ind i huden.
Jeg putter den ikke under øjnene. ( Der hvor man kan have mørke rander.)
Bagefter smøre jeg øjengele under øjnene, der hvor jeg har mørke rander.
Til sidst slutter jeg af med vaseline på mine læber.
Jeg bruger meget læbepomade.
Om formiddagen bruger jeg dog altid vaselinen. 

Det var lige, hvordan jeg plejer min hud om formiddagen(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Kløvervaselinen går bare aldrig af mode - utroligt, hvad man egentlig får for pengene med den! Jeg bruger den også rigtig meget - også til neglene. Hvis mine neglebånd er hærgede og neglene begynder at flække, gnider jeg lidt ind i hver negl før sengetid. Det kan godt være en lidt nasset affære, men det gør underværker! :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vidste jeg slet ikke, man kunne bruge den til.
      Det råd vil jeg da prøve at huske(:

      Slet
  2. Vaseline er også fantastisk til øjenvipper :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det vidste jeg heller ikke.
      Men jeg har faktisk heller aldrig rigtig brugt vaseline før.
      Så det er dejligt med nogen gode råd med, hvad man udover læberne kan bruge det til(:

      Slet