mandag den 24. februar 2014

Smukke blomster


Jeg elsker at få blomster.
Men det tror jeg nu, der er mange piger, der gør(:

De sidste par år er jeg begyndt at tage billeder af de blomster, jeg har fået af Casper.
Jeg kan godt lide at have billeder at kigge tilbage på med hvilke smukke blomster jeg har fået igennem tiden(:

Her er nogen af de blomster, jeg har fået af Casper(:








Denne fine blomst som var i en rigtig sød krukke, den fik jeg af Casper den dag, jeg havde været på hospitalet, hvor jeg fik en kikkertundersøgelse igennem halsen.

Jeg kan godt lide at tage billeder af blomster.
Bla. kan jeg godt lide at tage billeder af en blomst helt tæt på, så man kan få så mange detaljer med som muligt(:

Her er nogen af de blomster, jeg har fået af Casper(:
Hver gang jeg får blomster, så bliver jeg altid rigtig glad, og så går jeg og dufter til dem hele tiden, da jeg elsker duften af blomster(:

Kram Heidi(:








2 kommentarer: