onsdag den 26. februar 2014

Flere tvangstanker og tvangshandlinger


I dag skal jeg til psykiateren.
Jeg vil tale med hende omkring, hvor stresset jeg føler mig for tiden.
Om hvad det er, jeg føler, der stresser mig.
Nogen gange føler jeg, at mit hoved er ved at koge over.
Jeg kan også mærke, at på det sidste er jeg begyndt at få lidt flere tvangstanker og tvangshandlinger.
Ting som jeg pludselig lige skal gøre en ekstra gang. Ting jeg ikke har haft tvangstanker om før.
Jeg tror, det er pga. jeg føler mig stresset.

De 2 sidste nætter har Casper haft nattevagt, da der skal bygges om i hans butik, og det gjorde håndværkerne om natten, så butikken stadig kan have åbent om dagen.
Jeg har ikke brudt mig om at sove alene.
Jeg bryder mig generelt ikke om at være alene om aftnen og natten.
Så de to sidste nætter har jeg ikke sovet godt.

Enten i dag eller i morgen kommer der en ny give away på bloggen(:
Så husk at hold øje med bloggen(:

Forresten til jer der ikke har set det, så har jeg fået Instagram.
Der inde hedder jeg dyregladpige hvis nogen af jer skulle have lyst til at følge mig(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar