mandag den 10. februar 2014

Mig og min mor


Nej, dette ind skal ikke handle om programmet " Mig og min mor"
men der i mod om mig og min mor.

Jeg har et rigtig tæt forhold til min mor.
Når jeg har det psykisk skidt, så ringer jeg ofte til min mor, fordi jeg har brug for bare at tale med hende om det.
Men også når jeg har en god nyhed, så er hun en af de første, jeg altid ringer til.


Et billede af mig og min mor, da jeg var 16 år.

Jeg kan tale alvorligt med min mor men også lave sjov sammen med hende.
Både når vi taler i telefon, og når vi er sammen, så laver vi sjov med hinanden.

Når jeg har brug for noget viden indenfor et specielt emne, så ringer jeg til min mor, da hun som regel ved det.
Når jeg er bange, så ringer jeg til min mor.

Det er hårdt for mig, at vi bor så langt fra hinanden. Men jeg besøger hende så tit, som jeg har mulighed for. Når jeg er oppe ved min mor, så slapper jeg af. Så kan jeg lukke ned for de fleste af mine tvangstanker og tvangshandlinger.
Jeg nyder, at jeg bare kan slappe af sammen med Casper deroppe, og så laver min mor sådan noget god mad. Vi får altid noget lækkert mad deroppe, og hun laver altid noget, som hun ved, jeg og Casper kan lide(:


Det er lidt svært at beskrive mit forhold til min mor, fordi jeg er så tæt knyttet til hende, og det er det, der er svært at beskrive.
Jeg har til tider svært ved at være mig selv og være afslappet overfor folk, men min mor er en af de få mennesker, jeg kan være mig selv overfor. Jeg græder, går uden makeup, går i afslapnings tøj, render rundt med en dyne om mig, når jeg sidder og snakker med hende om natten.

Min mor er bare den bedste mor, der findes<3

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Godaften Heidi og gode positive vinde er på vej mod både du og din mor:-)

    Hvor ser I søde ud sammen.
    Det er dejligt at I er tæt og kan bruge hinanden, bliv ved med det, det er guld værd:-)

    Desværre er min mor død, vi var ellers også altid tætte.
    Heldigvis har jeg min smukke datter, som jeg er meget tæt med.

    Søde hilsner fra Mor Tina til
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Årh, det er jeg ked af at høre.
      Jeg havde også på fornemmelsen, at I også var meget tætte, dig og Maria(:

      Slet