fredag den 28. februar 2014

Noget jeg ikke forstår


Det er under en uge siden, at jeg oprettede mig på Instagram.
På den uge er der noget, jeg har lagt mærke til, som jeg ikke helt forstår meningen med.
Men det kan være, at nogen af jer kan forklare mig det(:

Jeg har siddet og kigget på nogen af de kendtes Instagram profiler, og ofte ved deres billeder er der mange unge, der skriver og spørger, om de kendte ikke vil gå ind og like en af deres billeder.

Jeg kan da godt se, at det er fedt, at en kendt har liket ens billede, men jeg forstår ikke, hvorfor man lige frem spørger om det?

Jeg ser det utrolig meget ved de kendtes billeder, og jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke forstår det.
Er det kun de meget unge piger, der spørger om det, eller hvorfor gør man det(:?

Jeg er bare nysgerrig med, hvorfor man skriver og spørger de kendte, om de vil like ens billede(:

Hvis I forresten vil følge mig derinde, så hedder jeg dyregladpige
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar