søndag den 2. februar 2014

Godnat til jer


Nu tror jeg, at jeg vil lukke computeren ned og hoppe ind i sengen.
Jeg har lige siddet og lavet dansk. Jeg har lige lavet forberedelser til en dansk aflevering, som skal afleveres midten af næste uge.
Der skal vi op til min mor, så jeg vil gerne have lavet den helt færdig, så jeg kun skal afleverer den(:

Så jeg regner med, at jeg bliver færdig med den i morgen, og at jeg en af de andre dage lige kigger den igennem for stavefejl og sådan. Det plejer jeg som regel altid at gøre, efter nogen dage jeg blev færdig med den, da jeg bedre kan se fejlene, når jeg har haft den lagt væk(:

Og jeg vil også gerne nå at enten nå et godt stykke med engelsk afleveringen eller blive helt færdig med den.
Den skal afleveres søndag i næste uge, men for at jeg ikke skal sidde og lave alt for mange lektier oppe ved min mor, så vil jeg gerne have begyndt på den(: Så kan jeg også bedre slappe ordentligt af, når jeg ved, at opgaverne er færdige, eller at jeg er nået langt med dem(:

Forresten hvor er det dejligt at se, at så mange allerede deltager i min nye give away(:
Hvis du ikke har nået at deltage, så kig forbi give awayen Her

Nu håber jeg, at jeg får sovet godt i nat. Det har jeg ikke gjort de sidste par nætter pga. smerterne i maven er vendt tilbage.

Godnat til jer, mine kære læsere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar