tirsdag den 11. februar 2014

Mit nye cover


Lørdag aften bestilte jeg et nyt cover til min mobil.
I går havde jeg det.
Det synes jeg var rigtig fedt, at jeg allerede havde det i går.
Jeg har købt det inde på iTasker


Jeg synes, det er så pænt, og det er pænere end det hvide cover, jeg havde før.

Der er en ting, jeg ikke er helt tilfreds med.
På billede nederst i venstre hjørne af min mobil, der kan I se en hvid bar plet.
Det hul skal sidde, hvor højtaleren sidder.
Men højtaleren sidder lige under det hul.
Det påvirker ikke lyden, men da min mobil er hvid, så synes jeg, at man ligger meget mærke til det.
Og det ligner, at det bare er et hul, der er det, og det ser altså ikke godt ud.
Ved mit gamle cover, der sad hullet ved højtaleren. 
Jeg har tænkt mig at skrive og høre dem, om det er meningen, at deres cover sidder sådan.
Kønt ser det altså ikke ud.

Men udover det så er jeg rigtig glad for coveret. 
Jeg synes, at de har et godt udvalg af covers til min mobil.
Det er der ikke så mange andre hjemmesider, der har. 

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det er et utrolig flot cover. :)

    SvarSlet
  2. Det er et flot cover. Men hvis det hvide irriterer dig for meget, så burde du nok bytte det. :) Det havde jeg gjort. Med tiden hvis det irriterer dig for meget, så bruger du alligevel penge på et nyt mobil cover inden længe måske. Så hellere bytte det, så du får et du både synes er flot og som du kan bruge længe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, det har du ret i.
      Jeg har lige haft skrevet til dem, så nu må vi se, hvad de skriver(:

      Slet