fredag den 14. februar 2014

My Valentine's day


Jeg har tænkt mig at overraske Casper i aften, når han kommer hjem fra arbejde med, at jeg har lavet mad.
Normalt når jeg "laver" mad, så er det som regel at varme noget suppe.
Han har flere gange sagt, at han godt kunne tænke sig en dag at komme hjem, og at jeg havde lavet aftensmad til os. ( Der går jeg ud fra, at han mener noget andet end suppe og pitabrød.)

Så det gør jeg i aften. Jeg er lidt spændt på, hvordan det kommer til at smage.
Men jeg burde da kunne finde ud af at stege noget kød.
Det andet tvivler jeg ikke på, men det med at stege ød, det har jeg egentlig altid været usikker på.

Men jeg har også købt fyrfadslys, så der tænder jeg en masse fyrfadslys inde i stuen, og så dækker jeg fint op, og så skal vi spise derinde, mens vi ser Castle(:



Jeg har også købt nogen små hjerter til at lægge rundt omkring på bordet, og jeg har også købt noget forskelligt lækkert chokolade, som jeg har tænkt mig at anrette i et hjertefad, som vi har(:

Jeg har også købt en gave til ham(:

Jeg glæder mig til at overraske ham med det i aften(:

Jeg håber, at I får en god Valentins dag(:

6 kommentarer:

  1. Ej hvor er du bare en sød kæreste!
    Det er jeg sikker på Casper nok skal blive rigtig glad for. :)
    I må have en dejlig Valentine's dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Han blev også rigtig glad(:
      Og vi havde en rigtig god aften(:

      Slet
  2. Det lyder hyggelig!. <3
    Kig meget gerne forbi:
    Vonsnef.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet
  3. God eftermiddag Heidi,

    dejligt at du vil overraske Casper, det skal nog blive en skøn valentins aften for jer begge.
    Nyd hinanden og hvert sekund:-)

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Vi havde en rigtig hyggelig sammen(:
      Og maden blev heldigvis vellykket(:

      Slet