onsdag den 19. februar 2014

Mere ondt i håndledet


I morges fortalte jeg jer, at jeg i nat havde slået mit håndled.
I løbet af dagen begyndte det at gøre mere ondt.
Nu gør det ondt, selv når jeg holder den stille.
Men det gør ikke ondt, når jeg bøjer hånden, og jeg kan sagtens sidde og skrive.
Men når jeg kører fingeren hen over huden, hvor jeg slog mig, så gør det ondt, når jeg stikker min arm igennem et ærme på min jakke, så gør det ondt.
Jeg tror ikke, den er forstuvet, da jeg sagtens kan bøje den.
Men det er sikkert slaget, der stadig gør ondt.

Jeg tror, jeg vil sætte mig til at lave en ønskeliste til Casper med, hvad jeg ønsker mig i fødselsdagsgave.
Jeg skal også have lavet en til min mor og stedfar(:
De sidste par dage har jeg haft tænkt på, at nu skulle jeg få den lavet.
Men så er jeg kommet fra det, da jeg har skulle lave afleveringer osv.

Godnat til jer ude i Blogland, når I en gang går i seng(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar