torsdag den 6. februar 2014

Lidt lækkert til den søde tand


Jeg kan godt lide slik, hvor der er af god kvalitet.
Hvor man virkelig bare kan smage kvaliteten af det.

Jeg har smagt nogen Søde kakao karameller
Og det var en lækker oplevelse.

De kan købes på Kingbo
Hvor der også er andet slik af god kvalitet.
Det kan I se Her



På disse billeder har jeg haft spist nogen fra æsken, så der er flere i en æske, end der lige er på billede. 

Jeg var spændt på at smage dem, da jeg før har smagt nogen kakao karameller, hvor kakao smagen virkelig var overvældende. 
Hvor det ikke smagte godt pga. der var så meget i.
Men jeg blev positiv overrasket her.
De smager bare så utrolig godt, og kakao smagen er lige til pas(:

Jeg synes, at sådan en æske karameller vil være en sød værtindegave, Valentins dags gave, mors dag eller fars dags gave. 

Jeg kan kun anbefale disse karameller, da jeg synes, at de smager rigtig godt(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar