onsdag den 19. februar 2014

Lidt nye køb fra Matas


I dag da jeg var nede i byen, der var jeg lige inde i Matas, da jeg snart løber tør for min skintonic.
Jeg havde også resten af et gavekort, jeg fik i julegave til Matas, så det fik jeg brugt resten af der(:
Og så for noget tid siden havde jeg læst på Mias blog, som I finder Her
at hun havde købt nogen "næsestrips."
Det er nogen til at sætte på næsen, og så når man tager den af, så tager den urenheder med op.
Lige siden hun havde skrevet om det, så havde jeg tænkt på, at jeg gerne ville prøve at købe sådan en pakke.
I kan se Mias anmeldelse af dem Her


Jeg fik en lille krops sæbe med(:

Mine strips er ikke magen til Mias. Men det var dem, damen fra Matas fandt til mig.
Så jeg ved ikke, om de ikke har de andre længere.

Der er 6 strips til næsen, og så er der 2 til hagen/panden.

Jeg glæder mig til at prøve dem(:
Nu kan jeg ikke huske det præcise problem med, hvad de kostede.
Men det var mellem 54-59kr.

Jeg har tænkt mig at lave en anmeldelse af dem, når jeg engang har fået dem prøvet(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Bruget meget næse strips da jeg selv døjede ed uren hud, der er super gode :)

    //janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået prøvet mine, og de er virkelig også gode.
      Jeg vil til og bruge dem fast, da det er en let måde at få fjernet den urene hud på(:

      Slet