søndag den 16. februar 2014

Der skal lægges nye lister



Casper får snart fri, og når han kommer hjem, så skal vi ud og handle.
Jeg regner også med, vi skal gå en lang tur med Fox, og bagefter skal jeg ind for at se, om jeg kan sove lidt(:

På fredag kommer der en håndværker, fordi for noget tid siden var der 5 års tjek på alle lejlighederne her, hvor vi bor, da det var 5 år siden, de blev bygget.
Så kom der nogen ud for at se, om alt var, som det skulle være.

Så de kommer på fredag og lægger nogen lister. Men det forstår jeg ikke, eftersom det nævnte jeg intet om, da ham den anden var der for at tjekke. Og jeg kan ikke se, at vores lister fejler noget.
Men det var kun bestemte steder i lejligheden, der skulle ordnes nye lister.
Men det er noget, der bliver gjort i alle lejligheder.

Jeg bryder mig ikke om at have håndværkere osv på besøg. Jeg ved ikke altid, hvad jeg skal sige.
Eller nu skal jeg bare lade ham arbejde, men alligevel.
Men nu kan jeg forberede mig på det mentalt, da jeg ved det i god tid.

Så kan jeg sidde og få lavet nogen lektier, mens han er her.

Men jeg er spændt på at høre, hvorfor der skal lægges nye lister.

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1000 tak, og du må også have en rigtig god uge(:

      Slet
  2. Det kan du selvfølgelig have ret i(:
    Men jeg synes jo, at de ser rigtig pæne ud i forvejen.
    Men det kan være, at nogen har haft nogen problemer med deres lister, og så har de valgt at lave det i alle lejlighederne, så andre ikke får samme problem(:

    SvarSlet