tirsdag den 4. februar 2014

Lidt anderledes facts om mig


Dette indlæg bliver et lidt "anderledes" facts indlæg, da disse facts vil være nogen, jeg har oplevet, så det er ikke facts som fx. min ynglings sodavand osv.

En gang da min veninde skulle plukke øjenbryn på mig, der stod hun og talte med min søster imens.
Det endte med, at jeg manglede et halvt øjenbryn.

En gang da jeg skulle ringe til min mor, der gjorde jeg det fra Caspers mobil af. Da en mand tager telefonen, som jeg troede var min stedfar siger jeg " Hej, det er Heidi, kan jeg tale med mor?"
Det var så det forkerte nummer, jeg havde trykket.

Da jeg begyndte på at læse en Harry Potter bog, der var jeg ved at falde i søvn på anden side, så jeg opgav at læse den.

En gang da jeg kom ind til en mundtlig matematik eksamen, der præsenterede min lærer mig overfor censoren som " Det her er den af mine kursister, som spørger aller mest."
( Fik dog at vide efter eksamen, at det var godt ment, og at jeg skulle fortsætte med det, da det var sådan, jeg havde lettere ved at lære matematik.)

Samme lærer som jeg nævnte ovenfor havde jeg også til IT. Der spurgte han, om Casper ville med ind og se mig fremlægge. Det ville han gerne. ( Jeg havde intet i mod det, da jeg ikke blev nervøs af det. Jeg endte også med at få 12.)

Jeg håber, I kunne lide dette lidt anderledes facts indlæg(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar