søndag den 23. februar 2014

Billeder fra det grønne område


I går var jeg og Casper henne på det grønne område sammen med Fox.
Der kan han løbe uden snor, og han nyder det så meget(:

Jeg havde taget mit kamera med, så jeg fik taget lidt billeder(:


Mig og Fox på vej ned til det grønne område


Casper er i gang med at lege med Fox




I dag skal jeg og Casper gå en tur i skoven sammen med Fox.
Der tager jeg også mit kamera med, så vi kan få taget nogen billeder(:

I starten af ugen der havde jeg planlagt, at vi skulle i skoven, men der fik Casper senere fri fra arbejde end planlagt, så det kom vi ikke.
Men så gør vi det i dag i stedet for(:

Kram Heidi(:



6 kommentarer:

  1. Hvor er lille Fox bare smuk! :)

    SvarSlet
  2. Skønne hund. :)
    Glæder mig også til når kaninen kan hoppe rundt udenfor i det gode vejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Han er virkelig også bare skøn(:
      Det forstår jeg godt, at du glæder dig til(:

      Slet
  3. Ihh du har altså bare sådan en flot hund! Dejlige billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak(:
      Du har altså virkelig også en flot hund(:

      Slet