søndag den 2. februar 2014

Øv øv øv


Om lidt kommer min søster og hendes kæreste forbi. De har været i Tyskland, så de har haft købt noget slik med hjem til os derfra(:

Vi er i gang med at bage boller. Både almindelig boller og gulerodsboller, som vi tager med op til min mor, når vi skal besøge dem i næste uge.

I dag skal jeg have lavet min dansk aflevering færdig. Da jeg skrev det sidste indlæg i går nat, der endte jeg med at sidde lidt længere oppe, da jeg lige ville have begyndt på dansk afleveringen.

Casper skal på arbejde her senere:(
Der er en, der er syg, og de har ikke kunne finde nogen til at tage den vagt.
Heldigvis begynder hans ferie rigtigt fra i morgen af.
Men det er stadigvæk øv, da man nu havde regnet med, at han havde fri.

Jeg vil smutte. Jeg skal til og kigge til at forme boller, inden de igen skal hæve.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar