lørdag den 22. februar 2014

En ekstra Valentins overraskelse


På Valentinsdag var jeg så heldig at vinde en konkurrence på Frisøroutlets facebookside.

Jeg vandt en lækker hårshampoo til Casper, og så var der nogen små prøver med af hårgele og conditioner. Også til mænd. Samt der var nogen små chokolader med.


Jeg fik først taget et billede efter, at nogen af chokoladerne var spist.
Derfor er der kun en på billede.

Det var en dejlig overraskelse at kunne fortælle Casper lige på Valentinsdag, at jeg havde vundet en konkurrence til ham(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det er de chokolader jeg spiser, når jeg spiser slik, de er super gode og så er det mørkt chokolade, som er mindre usundt. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De smager altså virkelig også godt(:
      Jeg spiste også en gang mørkt chokolade.
      Bare et par stykker når sliktrangen meldte sig(:

      Slet
  2. Stort tillykke, du kan jo også være heldig:-)
    Dejligt med gaver til både du og Casper.
    Ønsker jer en god weekend, nyd den og hinanden:-)

    Tina, Marias mor
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, det er dejligt, når man er heldig at vinde noget.

      Rigtig god weekend til dig, Tina(:

      Slet