torsdag den 13. februar 2014

Lidt lækkert til babyerne


Jeg elsker at købe ting til vores 3 dejlige dyr.
Jeg elsker at give dem nyt legetøj og godbider.
Og så elsker jeg bare at gå i en dyreforretning og bare gå og kigge på alle deres lækre ting(:

I går var jeg og Casper i Petworld, da jeg havde nogen bonus penge fra sidste år, jeg havde sparet sammen, så dem fik jeg brugt i går. ( Jeg sparer penge sammen hver gang, jeg køber noget dernede, pga. jeg er medlem.)


Jeg fik købt 2 forskellige slags godbider til kattene.
De er også til Fox. Han kan som regel godt lide kattenes godbider, men kattene kan som regel ikke lide hans godbider.

Og så købte jeg nogen små tørrede pølser til Fox, som ligger i posen.

Godbiderne er nogen, vi ikke har prøvet før. Så jeg vidste ikke, om de overhoved kunne lide dem.
Vores dyr kan godt værre ret kræsen.
Nala kan godt lide dem, der er i de øverste poser, og Fox kan lide dem i de nederste.
Og Simba kan ikke lide nogen af dem. Han utrolig kræsen ang. godbider. Men jeg ved, at han kan lide de godbider fra Rema af, så der må vi over og købe nogen af dem(:

I dag modtog jeg en pakke, jeg havde bestilt på Smartdog.
Der havde jeg og Casper købt noget af Fox' fødselsdagsgave, og så havde vi købt nogen andre godbider til ham.
Der var også en ekstra ting med til Fox fra Smartdog af. Det var sådan en gnave krokodille.
Ligesom de tandbørster man kan få.
Den blev Fox rigtig glad for(:
Vi bestilte tingene fra Smartdog i går, og vi havde det allerede i dag(:
Der er altid så hurtig levering ved dem. Det er så lækkert.

Jeg elsker at købe ting til vores dejlige dyr.
Jeg elsker at forkæle dem(:
Så er det bare nogen gange, at de så ikke kan lide det, jeg køber.
Som regel kan Fox godt lide, når jeg køber gnavestænger og sådan noget andet, han kan bruge tid på at tygge i.
Men når det kommer til små godbider, der er han også kræsen ligesom Simba og Nala.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar