tirsdag den 4. februar 2014

Billeder, hvalpe og hvalpepakker


I dag kører vi op til min mor og stedfar.
Jeg glæder mig så meget til at se deres hvalpe for første gang(:
Jeg har kun set billeder og video af dem, så jeg er virkelig spændt på at se dem.

Mens vi er deroppe, så skal jeg have taget billeder af hvalpene til salgsannoncen, optaget videoer med dem, og jeg og min mor skal have lavet hvalpepakkerne fra Smartdog som de får med hjem til deres nye ejerer(:

Jeg glæder mig til at komme derop og slappe af. Jeg slapper altid sådan af, når jeg er deroppe.
Men som altid kommer jeg til at savne Simba og Nala, men jeg ved, der bliver passer godt på dem(:

Har du husket at deltage i min give away om bogen "Wreck This Journal" ?
Ellers kan du finde give awayen Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar