tirsdag den 18. februar 2014

Lidt om en aflevering og om en tur i skoven


Jeg sidder lige nu og laver religion aflevering, selvom den først skal afleveres i starten af marts, men så skal jeg nemlig ikke tænke på den(:
Jeg er godt i gang med at lave selve afleveringen. Der har været en masse, der skulle læses før afleveringen.

Jeg regner med, at jeg og Casper senere i dag skal en tur over i en skov, der ligger tæt på os, hvor vi så går en tur med Fox. Jeg tænker, at jeg vil tage mit kamera med, så jeg forhåbentlig kan få taget nogen gode billeder(:

 
Dette billede af mig og Fox er taget ude i den skov en af de gange, vi var derude.

Sidste gang vi var der. Det var i sommers, og der var så utrolig mange små frøer over det hele, så jeg gik og koncentrerede mig om de frøer hele tiden, fordi jeg ikke ville træde på dem, og så var jeg bange for, de ville hoppe ind i mine sko, da jeg havde nogen på, der minder om ballerinaer. 
Casper gik og koncentrede sig om de myg, der var.
Dem lagde jeg faktisk slet ikke mærke til, men jeg var også travlt beskæftiget med at holde øje med frøerne.
Jeg håber, at der ikke er sådan nogen små frøer i dag.
Heldigvis har vi kun oplevet det en gang, at de var der. 

Jeg vil sætte mig til og lave videre på min aflevering(:

Husk forresten jeg har en give away kørende, som I kan finde Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar