onsdag den 12. februar 2014

The Blogger Love Tag


Jeg faldt over The Blogger Love Tag hos Gownsandroses
Og den vil jeg da også lige deltage i.
Man skal svare på 10 spørgsmål, hvor man skriver om sine favorit blogs.


I skal være mere end velkommen til at kopier spørgsmålene og svare på dem i et indlæg på jeres blog.
Og I må meget gerne linke til jeres indlæg, så jeg kan se hvilke favorit blogs, I har, og samtidig kunne det jo være, at jeg lærte nogen nye blogge at kende igennem der(:

Hvilken blog var den første, du stødte på?

Uuh, den er lidt svær, da det er 2,5 år siden, jeg oprettede min blog.
Men det må være min tvillingsøster Kamillas blog Kærlighed, shopping, tøse ting

 Dine favoritblogs?

Igen er det min søsters blog Kærlighed, shopping, tøse ting 
Lines blog Walking On A Thin Line er helt klart også en af mine ynglings blogge.
Men det er Malenes blog MaleneJohannessen også.
Og Mies blog Mizzepii
Sarahs blog If You Only Knew
Marias blog En verden af kunst
og Miriams blog Miriam's shoe-in shoes

 Din bedste blog-ven?

Jeg tror ikke, jeg har nogen decideret bedste blog-ven.
Men jeg kan godt lide at skrive sammen med Line fra Walking On A Thin Line
og Mie fra Mizzepii

 En blog der altid får dig til at købe noget?

Hmm, det tror jeg faktisk ikke, der er nogen blogge, der rigtig får mig til.
Jeg er altid en, der tænker meget over, når jeg køber en ting, så det er der faktisk ingen bloggere, der har fået mig til. I hvert fald ikke sådan jeg lige kan huske.

 5 blogs alle bør læse?

Hvis man kan lide give aways, så skal man klart kigge forbi Give away i Blogland 
Og så vil jeg egentlig nævne dem, jeg nævnte som mine favorit blogge, men hvis jeg skal nævne nogen andre end lige dem.
Så synes jeg klart, at folk burde kigge forbi

Mia myself and I
Belladotte
Snomme
Selina Visbech


 Hvad er dit favorit-værktøj til at læse blogs?

Jeg læser mest blogs igennem GFC

 Yndlingsblogdesign/look?

Uhh, den er lidt svær, fordi jeg synes, der er mange blogge, der har sådan en fin header, blogdesign osv.
Men en af dem er Walking On A Thin Line

 Det bedste ved at blogge?

Det er, at jeg kan få lov til at skrive. Jeg elsker at skrive.
Men også det at, der er nogen, der læser det, jeg skriver, og når I lægger en kommentar.
Jeg elsker, når I giver respons på mine indlæg(:

 Hvilken blogger ville du gerne læse en bog af?

Det spørgsmål er jeg overhoved ikke i tvivl om.
Forleden da jeg var inde og læse på hendes blog, der sad jeg netop og tænkte
" Hvor ville jeg dog elske at læse en bog om hendes liv."
Og det er Line fra Walking On A Thin Line

Jeg ville elske at læse om hendes liv. Hvordan hendes teenage liv var, om de dyr hun har haft igennem tiden, om hendes kærlighed til dyr, om hvordan det er at fejle, det hun gør.
Ja, bare alt, fordi når hun skriver, så bliver jeg helt opslugt, og jeg har altid lyst til at læse mere.
Fx når hun fortæller om de familieferier, de tager på hvert år, hvor de i år var på Fyn.
Eller når de hver søndag har haft besøgt familien, hvor hendes mormor har bagt boller osv.
Eller når hun fortæller om, at hendes far er apoteker.
Jeg synes, det er så spændende at læse om. Den måde hun fortæller på, den er så levende, så man bliver slugt helt ind i hendes verden(:
 Jeg har aldrig mødt en som hende, der kan skrive sådan, som hun gør.

Kram Heidi(:

8 kommentarer:

  1. Mangler ord ... tak for de mange søde ord på denne dag, der har været lidt hård pga. Clack. At lære dig og din blog at kende, har også betydet meget for mit liv og jeg vil altid været dig taknemmelig for at være der dengang det med Samsara stod på! Den første gange jeg klikkede mig herind, har på mange måder ændret mit liv i positiv retning - jeg har lært mange skønne blog og bloggere at kende gennem dig og din blog, og jeg føler, jeg har fundet en åndelig tvilling, der forstår min kærlighed til dyrene og deres univers.

    Mange hilsner og kram fra en rørt og taknemmelig Line! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak, søde Line(:
      Jeg har det også på samme måde.
      Du forstår mig og mine følelser omkring dyr, og det at vide, at jeg har dig, der også elsker dyr lige så højt, som jeg selv gør, det gør mig glad(:

      Slet
  2. Du er så sød, Heidi! :-) Tusinde tak for at anbefale min blog. Knus

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er du bare sød Heidi... <3
    Din blog er også en af mine yndlings. Jeg stalker dig hver dag ;) <3
    Jeg er rigtig glad for at vi snakker så godt sammen. Det betyder meget for mig. Du skal bare fortsætte med at være så sød som du er <3
    STORT knus fra mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iih 1000 tak, søde<3
      Jeg er virkelig også glad for, at vi taler så godt sammen, og jeg er også inde på din blog hver dag(:
      STORT kram fra mig til dig(:

      Slet
  4. http://www.millelove.com/2014/02/the-blogger-love-tag.html
    Jeg har lige udgivet mine svar til The Blogger Love Tag - og jeg synes, det er en super fed idé! :-) Så selvfølgelig skulle jeg da også lige gøre det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg virkelig også, at det er(:
      1000 tak fordi du sendte mig et link til dit indlæg(:
      Jeg tager et kig forbi dit indlæg med det samme(:

      Slet