mandag den 17. februar 2014

Trætheden


Jeg er træt.
Men det er jeg hver dag.
Jeg er træt af altid at være så træt.
Trætheden gør, at jeg får mindre overskud, bare tanken om jeg skulle i bad i dag, den tanke var uoverskuelig, da et bad for mig ikke "bare" er et bad. For mig indgår der tvangstanker ved at være i bad, så det tager lang tid for mig at være i bad.
Efter jeg fik sovet, så havde jeg ikke noget problem med at skulle tage et bad.

Trætheden er der hver dag. Hver dag går jeg ind og sover til middag.
For mig er der ikke rigtig andre muligheder end, at jeg skal ind og sove hver dag, da jeg ikke har noget energi, når klokken bliver over middag.

Nogen dage har jeg ikke lyst til at skulle ind og sove, men det bliver jeg nødt til, fordi jeg er så træt.
Jeg har været konstant træt i snart 3 år. Lægerne kan ikke finde ud af, hvad der er galt.
Men den sidste måned synes jeg, det er blevet værre.
Måske fordi jeg ikke sover godt om natten.
Jeg vil prøve at gå tidligt i seng i aften for at se, om jeg sover bedre i nat.

Det gør mig frustreret, at jeg altid er så træt.
At jeg altid skal ind og sove til middag.

I dag har det fyldt en del i mit hoved med, at jeg er frustreret over, at jeg altid skal sove til middag.
Jeg havde lige brug for at få det skrevet ned, da det fylder ret meget for tiden.

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar