onsdag den 12. februar 2014

Ikke godt for tiden


For tiden har jeg det ikke godt psykisk.
Det er forskelligt fra dag til dag, hvad det er, der påvirker mig.

Altså jeg går ikke og er ked af det hele dagen. Det er ikke sådan, at jeg har det.
Men flere gange i løbet af dagen, der begynder tankerne i hoved at køre rundt.

Samtidig så får ikke sovet godt for tiden.
Jeg føler mig træt hele tiden.
Og så har jeg stadig mavesmerterne, som er vendt tilbage.
Først kom de, da jeg var stresset pga. skolen, men nu har jeg ikke været så stresset i en uges tid, men de er der stadigvæk, og jeg kan mærke, at når jeg ikke har det så godt psykisk, så kommer de mere frem.

Næste uge skal jeg til psykiateren, og jeg glæder mig til at få talt med hende om, at jeg ikke har haft det så godt på det sidste.

Nogen gange når jeg har det psykisk skidt, så ringer jeg til min mor for at tale med hende, og så beder jeg hende altid om at fortælle om Vaks og Fifi ( min mor og stedfars 2 hunde)
Så bliver jeg i bedre humør. Specielt hvis hun har et eller andet sjovt at fortælle om dem(:

Hold da op, hvor er jeg træt lige nu. Men jeg følte heller ikke, at jeg fik sovet så meget til middag i dag.
Så der går nok ikke alt for længe, før jeg går i seng.

I morgen skal jeg tale i tlf med min dansk lærer for første gang.
Jeg skal afleverer en mundtlig aflevering.
Det bliver spændende at tale med hende, da hun jo er min lærer, og bare for at se, hvordan hun er.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar