onsdag den 19. februar 2014

Et ømt håndled


I nat luftede jeg Fox.
Det gjorde jeg fra vores terrasse dør i soveværelset, hvor jeg stod i døråbningen, og Fox løb rundt udenfor i snor.
Pludselig får Fox øje på et eller andet, jeg tror, det var den røde kat, han fik øje på. Der er en sød rød kat, som bor her, hvor vi bor, men så løber Fox af sted, og linen bliver trukket helt ud, så mit håndled bliver slået ind mod dørkarmen.
Hold da op, det gjorde ondt.
Nu er det ømt.
Men der er ikke sket noget.
Så ville jeg nok ikke kunne bruge min hånd.

Men det er ømt.
Bare jeg kører fingeren hen over håndledet, hvor jeg slog det, så kan jeg mærke, at det er ømt.

Så næste gang lufter jeg ham helt udenfor, som jeg plejer.
Jeg var bare for doven til at tage tøj på for at gå helt udenfor for lige at lufte ham hurtigt.
Jeg lufter ham nogen gange om natten, hvis Casper ikke skal på arbejde, det er så, jeg ikke vågner kl. 7 ved at Fox skal ud og tisse, og så kan jeg eller Fox nok ikke sove mere.
Derfor gør jeg det ca. kl. 4 eller 5 om natten, så kan vi begge sove videre bagefter(:
Men det er kun de gange, Casper har fri om morgnen(:

Nu når jeg taler om at sove, så skal jeg også til at sove lidt nu.
Jeg har ikke sovet så godt i nat. Så jeg er ret træt nu.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar