lørdag den 8. februar 2014

Søvn, hjemrejse og hvalpene


Jeg sover virkelig ikke godt om natten for tiden.
Når vi skal til og sove, så kan jeg godt falde i søvn, men så vågner jeg om natten, og så har jeg svært ved at sove videre. Så er jeg oppe i en time ca. og så går jeg ind igen, men så kan der godt gå noget tid, før jeg falder i søvn.
Næste gang jeg skal psykiater, så taler jeg med hende om det, hvis det stadigvæk er et problem der.

Om lidt kommer der nogen og ser på en af hvalpene.
Når de er gået, så går jeg ind og prøver at sove, da jeg er så træt.
Senere på dagen der kommer endnu en for at se på en af hvalpene.

I aften skal jeg og Casper hjem herfra. Jeg er altid trist over, vi skal hjem.
Hjem til tvangstankerne. Men selvfølgelig også hjem til kattene. Dem glæder jeg mig som altid til at se. Mine små babyer<3


Mig og to af hvalpene

Jeg kommer også til at savne hvalpene, da de er solgt næste gang, vi kommer herop.
Jeg har i sær knyttet mig til den ene hvalp. Så det bliver ret hårdt, men vi skal ikke have flere hunde, så jeg må bare bide følelserne i mig.

Husk forresten at jeg har en give away kørende, som I kan finde Her

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Rigtig god weekend Heidi,

    Sikke skønne hundehvalpe, jeg får helt selv lyst til en.
    Jeg har avlet jagt hundehvalpe i en del år, det var så dejligt og også et stort arbejde, men jeg nød de små kære væsner:-)

    Så forstår godt, at du selv har svært ved at skulle hjem igen.

    De bedste hilsner fra Tina mor til
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet