tirsdag den 25. februar 2014

En kendt jeg ikke bryder mig om


Der vil altid være nogen kendte personer, man rigtig godt kan lide, og der vil også altid være nogen kendte personer, man ikke kan lide.

En af dem jeg ikke kan lide, det er Stephanie eller også kendt som Geggo.

Jeg har aldrig brudt mig om hende.
Jeg synes, at hun virker utrolig snobbet.
Nogen gange skal hun rigtig spille hård, og det bryder jeg mig ikke om, at piger gør det.

Samtidig så tror jeg, hun spiller snobbet nogen gange.
Den måde hun taler på i Familien Fra Bryggen, der lyder det, som om hun taler snobbet for at virke snobbet.

I andet afsnit af Et Ton Cash, der ville Stephanie gerne være lederen denne gang, og jeg tror, at hun regnede med, at de fleste ville stemme på hende, men det var der ikke nogen, der gjorde.
Heller ikke de to fyre hun havde talt med om det.
Undskyld, men det frydede jeg mig over.
Så kan det godt være, nogen synes, det gør mig til et "nederen" menneske.
Jeg kan generelt ikke lide hendes attitude.

Til gengæld kan jeg godt lide Linse. Hun får mig næsten altid til at grine i Familien Fra Bryggen(:

Er der en kendt person, I ikke kan lide(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med Linse, men har faktisk heller aldrig brudt mig om Geggo - har altid syntes hun var lidt irriterende :)

    - smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det ikke kun mig, der ikke bryder mig om hende(:
      Linse er jeg virkelig også helt vild med(:
      Det har jeg altid været. Synes, hun er så sjov(:

      Slet