tirsdag den 18. februar 2014

Sjove status beskeder til facebook


Jeg sad igen inde på Ihimlen.dk
En side man ikke skal tage alt for seriøst.
Men jeg synes nu, at den side er ret underholdende.

Men det var i hvert fald der, jeg fandt den test, jeg skrev om, om man var en "rigtig" kvinde.
I kan se det indlæg Her

Men her lige før så jeg, at de har nogen sjove/underlige beskeder, som man kan kopirer og bruge som status på facebook.
Jeg tror ikke, det er nogen, jeg kunne finde på at skrive på min facebook.
Men jeg synes, de er ret sjove at sidde og læse(:

Her er nogen af dem:

"Mangler en lejlighed med gode parkeringsmuligheder. Tæt på skole og strand og ikke mere end 5 minutters gang til den nærmeste iskiosk."

"Gud tog et af Adams ribben og skabte kvinden. Af dette kan man lære, at kriminalitet ikke betaler sig."

"Hader at gøre rent. Man skal vaske op, Man skal støvsuge, man skal vaske gulv og 6 måneder senere kan man starte forfra."

"Denne side er uegnet for børn."

"Fatter ikke hvorfor folk betaler 800kr for en tarmskylning, når en bakke vindruer kun koster 18.95 i fakta."

"Har købt verdens tyndeste bog : Hvad kvinder ved om mænd.."

"Hvis du ikke kan grine af dig selv, vil jeg med glæde gøre det for dig."

"Tror du på kærlighed ved første chat? Eller skal jeg logge på igen?"

Hvis du har lyst til at se flere, så kan du finde siden lige Her

Der er nu mange sjove, men også mange virkelig underlige.
Der er også nogen, jeg ikke kan se det sjove i, og så er der nogen, der er lidt onde.

Men synes nu, det er meget sjovt at sidde og kigge nogen af dem i gennem(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Haha Heidi, de er da meget sjove :) Jeg synes den med tarmskylningen er sjovest, det giver lidt et indtryk af at man lige har spist en masse vindruer :) Kunne være sjovt at prøve at sætte en på og se hvad andre svarer :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, jeg havde også overvejet det lidt at sætte en af statusserne på bare for at se folks reaktion(:
      Ja, den med tarmskylningen er også rigtig sjov(:

      Slet