søndag den 23. februar 2014

Jeg overvejer


Her de sidste par dage har jeg gået og tænkt på, om jeg skal oprette en Instagram profil.
Ikke for at jeg selv kan lægge billeder ind, fordi jeg tager ikke særlig mange billeder med min mobil.
Der kan godt gå dagevis uden, jeg tager et billede fra mobilen af.

Men det skulle være, så jeg kan følge andre på Instagram, da jeg synes, det vil være spændende at følge andre derinde og se deres billeder(:

Men jeg er lidt i tvivl, om jeg skal eller ikke skal.
Jeg tænker nok over det lidt endnu, og så håber jeg, at jeg finder ud af, hvad jeg vil(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. jeg er glad for instagram - synes man kan føle så meget med og selv ligge ting op som nødvendigvis ikke kommer på bloggen.. pjevs er meget på instagram, hehe :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at se billeder af Pjevs(:
      Så er det godt, jeg oprettede mig en Instagram, så jeg kan se en masse søde billeder af søde Pjevs(:

      Slet
  2. Ej, syntes du skal gøre det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er jeg endelig kommet på Instagram(:

      Slet