mandag den 3. februar 2014

Skønhed til salg


For noget tid siden vandt jeg en give away ved min søster.
I kan forresten se hendes blog Her

Jeg vandt bogen Skønhed til salg af Lone Kühlmann.

Hvor er der bare mange fine billeder i den bog.
Den handler om, hvordan skønhed altid har været en vigtig ting for os mennesker.
Der er gamle artikler med skønhedsprodukter, som er over 150kr gammel.





Jeg synes, det er sjovt at se, hvordan reklamerne så ud den gang.
Men også det at der også var meget fokus på skønhedsprodukter den gang, ligesom der er nu. 
Der er mange billeder i bogen, men der er også tekst i bogen.


Der er forskellige kapitler i bogen. 
Så det er ikke kun billeder.

Inden jeg vandt bogen, der havde jeg ikke hørt om den før.
Så jeg vidste ikke helt, hvad bogen handlede om.

Jeg er rigtig glad for den(:

Kender nogen af jer denne bog(:?

Kram Heidi(:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar