mandag den 24. februar 2014

2 mundtlige afleveringer


Godmorgen kære læsere(:

Jeg er virkelig træt lige nu. Men jeg går først ind og sover, når Casper får fri.
Han får tidligt fri i dag, så jeg venter til, at han kommer hjem.
Inden jeg går ind og sover, så skal vi ud og hente en pakke, der er kommet(:
Og så regner jeg med, vi skal en tur over på det grønne område med Fox, så han kan løbe løs(:

I morgen skal jeg aflever 2 mundtlige afleveringer i dansk.
Det vil sige, at jeg skal snakke i telefon med min lærer, hvor jeg fortæller om opgaverne.
Jeg har lavet dem begge, men jeg kigger dem igennem i aften for lige at være sikker på, at jeg ikke har skrevet noget forkert(:

Nu vil jeg lukke computeren ned, tage noget at spise og se et afsnit af Greys Hvide Verden(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar