lørdag den 15. februar 2014

En afstemning på bloggen


Jeg har lavet en afstemning ude i venstre side af min blog, som jeg vil blive meget glad for, hvis I vil svare på(:

Jeg har lavet en afstemning med, om jeg skal indføre "Dagens taske" her på bloggen igen.
Til jer der ikke ved, hvad jeg mener, så er det, at jeg engang lavede indlæg, der hed " Dagens taske."
Hvor jeg viste den taske frem, som jeg havde brugt den dag. Ligesom "Dagens outfit"
men her var det bare med tasker, da jeg går meget op i tasker(:

I indlægget viste jeg selvfølgelig billeder, og så skrev jeg også om, hvem jeg havde fået tasken af og sådan lidt(:

Jeg har været i tvivl, om jeg skulle begynde at lave den slags indlæg igen, så jeg ville lige høre, hvad I mener, og så vil jeg tage det med i mine overvejelser(:
Så det vil betyde meget for mig, hvis I lige ville svare i min afstemning(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. God søndag smukke:-)

    Jeg har stemt ja til dit taske-skriveri og billeder, det synes jeg kunne være sjovt at følge.
    De bedste hilsner til du og kæresten. Nyd jeres søndag.

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Det er jeg glad for, at du har.
      Du må have en god tirsdag(:

      Slet