onsdag den 12. februar 2014

Det ser jeg for tiden


Som regel er jeg altid i gang med lidt forskelligt at se i fjernsynet.
Noget ser jeg med Casper og andet ser jeg alene.

For tiden ser jeg:

Arvingerne. Det ser jeg alene.
Selvoptaget. Det er lidt forskelligt, om jeg ser det med Casper eller alene. Men har set det flere gange med Casper end alene.
Greys Hvide Verden. Eller det er lidt tid siden, men jeg er i gang med den sidste sæson, så skal have set de sidste afsnit færdig snart, da de snart udløber på Viaplay.
Castle sæson 5. Den ser jeg sammen med Casper.
Suits. Den ser jeg også sammen med Casper.
Familien fra Bryggen. Den ser jeg også sammen med Casper.
Et ton cash. Den ser jeg også med Casper. Jeg og Casper så det første afsnit i går, da vi kan se et afsnit forud, da vi ser det igennem Viaplay.

Så er jeg i går blevet færdig med Haven sæson 2. Den så jeg alene.

Det er altid rart at have lidt at skifte i mellem. Fx Familien fra Bryggen kommer kun en gang om ugen, så er det godt, vi kan se Castle, da hele sæson 5 ligger på Viaplay.
Jeg elsker, når der er en masse at følge med i(:

Er der noget bestemt, I ser for tiden(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Du skulle prøve at se piratjagt på viaplay, det er jeg i gang med for tiden og det er super spændene. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener faktisk, at jeg og Casper har set det for et godt stykke tid siden(:
      Og hvis det er det samme program, så er det virkelig spændende(:

      Slet