onsdag den 12. februar 2014

De gamle er og bliver de bedste


Jeg har altid godt kunne lide de gamle Far til fire film og
de gamle Min søsters børn film.

Jeg har set de gamle Far til fire film mange gange.
Så blev der lavet nogen nogen Far til fire film her i vores tid med nye skuespillere.
Det var da også okay, men for mig blev det aldrig det samme som de gamle film.




Nu er der så kommet endnu en ny far til fire film med nogen helt andre skuespillere. 

Jeg forstår ikke, hvorfor man bliver ved med at lave de film.
Jo, de gamle var/er populære, men jeg tror ikke på, at de nye vil blive endnu mere populære end de første rigtige Far til fire film. 

Men det samme er der også med Min søsters børn.
Dem har jeg også set så mange gange, da jeg var lille. 




Jeg har set nogen af de første nye Min søsters børn film, hvor de er i Norge osv. 
Men med de nyeste skuespiller har jeg ikke set, og det kommer jeg heller ikke til.

Jeg har også set nogen af de første nye film af Far til fire, men jeg kommer ikke til at se den nyeste, som er med helt andre skuespillere.

Jeg har bare svært ved at forstå, hvorfor man hele tiden laver nye film af disse 2 film her, altså af Far til fire og Min søsters børn. 
Igen ja de gamle var/er populære, og hvis det er, fordi de gerne vil opnå, at de nyere også bliver meget populære, så forstår jeg heller ikke, hvorfor de endnu en gang skifter skuespillerne ud.
Jeg ved godt, at det gør de sikkert, fordi skuespillerne er blevet store. 
Men det gjorde de jo også i de helt gamle film.

Der er bare et eller andet ved de gamle film, der gør, at jeg synes, de er bedst.
Den stemning der er i de gamle film, den stemning er ikke i de nyere. 

Hvad mener I om det(:?

Kram Heidi(:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar