onsdag den 19. februar 2014

Nu får han også sit eget TV-program


Jeg læste lige en artikel om, at Frederik Fetterlein får sit eget tv program, og det skal hedder " Frederiks kamp."
Inden jeg læste videre, så tænkte jeg, at jeg synes, det lød lidt ligesom Saselines Bekendelser.

Men så læste jeg, at det bliver et form for modsvar til Saselines program.
Og der tænker jeg bare, at hvor er det barnligt.

Saseline fik lavet sit eget Tv-program med sine bekendelser, og pludselig så skal Frederik også vise sin kamp.

Jeg må ærlig indrømme, jeg synes, det er plat.
Fordi hun har, så skal han også.

I kan læse artiklen Her

Nu har jeg ikke set Saselines Bekendelser, så jeg holder ikke med nogen.
Men jeg synes stadigvæk, det virker lidt barnligt.

Hvad mener I om det(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar