onsdag den 26. februar 2014

Give away nr. 58


Nu kommer der den give away, jeg kort nævnte i går(:

Jeg elsker at læse. Ikke fordi jeg får læst så meget for tiden, men jeg kan rigtig godt lide at læse.
Jeg har altid godt kunne lide at læse.
Så denne gang kan en af min læsere vinde denne bog


Messedreng af Frederik Roed.

Her er lidt om, hvad bogen handler om:

Frederik Roed bliver som ung teenager messedreng i den katolske kirke i Danmark. Han er ensom og usikker. Familien derhjemme er i opbrud, og svigt og angst er dagligt noget, Frederik må kæmpe med. I kirken kan han søge tilflugt. Den katolske pater tager Frederik til sig, tager ham under sin vinge, men det går snart op for den søgende teenager, at han i virkeligheden er offer for en halvpædofil præst, der udnytter både Frederiks og andres situation. Først nu - mange år efter - fortæller Frederik Roed den uhyggelige historie om sin tid som messedreng. Det er en grusom, men gribende og litterært velskrevet beretning om at se et uhyre i øjnene og blive konfronteret med fortiden.Frederik var den første til at anmelde en katolsk præst, og han deltog i efteråret ’10 i et dokumentarprogram på DR1 om den katolske kirke.


                                                                                      Reglerne er:

  
I skal være fast læser af min blog enten via Google Friend Connect eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)
I skal lægge en kommentar med enten link til jeres blog eller jeres mail. ( Hvis der ikke er skrevet et link til jeres blog eller jeres mail, så tæller jeres kommentar ikke med.)

Hvis I vil deltage med 1 ekstra lod, så skal I like min blogs facebookside, som I finder Her

I skal bo i Danmark.

Give awayen slutter den 26 marts, hvor jeg har fødselsdag, og hvor jeg fylder 23 år(:

Kram Heidi(:

17 kommentarer:

  1. Jeg er med på 2 lodder :-)

    Kamilla Nielsen

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. To lodder, tak. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. En bog jeg meget gerne vil læse. Husker tydeligt dokumentarprogrammet. Er selvfølgelig med på 2 lodder. :-)

    SvarSlet
  4. Deltager med 2 lodder - Bogen lyder til at være spændende. Jeg må hellere få tjekket drs hjemmeside, så jeg kan få set programmet. Det er sjældent at jeg ser tv.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg var på bogudsalg i går og kiggede faktisk på den bog. Jeg tror, den er god. Deltager med 2 lodder.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  6. Den lyder til at være rigtig spændende,deltager med 2 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. http://littlehouseinthecountryside.blogspot.dk/
    Jeg ELSKER også at læse.. Læser gerne 1-2 bøger hver uge, ud over faglitteratur, var der nogen der sagde nørd? ;)

    SvarSlet
  8. jeg er med på 1 lod :) jeg elsker bøger så det ville være lækkert at vinde :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Deltager med 2 lodder og 10 krydsede fingre :-)

    Kram fra
    Louise
    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne smide et lod i puljen :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)
    seje_mone@msn.com

    SvarSlet
  12. Endnu en skøn giveaway på din side.

    Den bog ville jeg gerne læse, den lyder så spændende og jeg har hørt så meget positivt om den.

    jeg følger dig jo fast på Bloglovin og GFC, har liket og G+.
    Har desværre ikke FB.

    Hilsner og tanker fra Tina, mor til
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Snupper 2 lodder, følger dig via Bloglovin' og Facebook :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Lyder som en giveaway jeg da også vil have mulighed for at vinde<3 er med på 2 lodder:)

    - Simone Bach
    http://bachsunshine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. jeg er med - 2 lodder

    asidor@gmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager med 2 lodder

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet