fredag den 7. februar 2014

Føler mig stresset og trist


For tiden har jeg det ikke godt psykisk.
Jeg føler mig stresset.
I går og i morges var jeg rigtig trist og ked af det.
Specielt her til morges der græd jeg virkelig meget.
Min mor sad og lyttede på mig og trøstede mig.
Det var over små ting, jeg græd, og samtidig så vidste jeg ikke, hvorfor jeg følte mig trist.

Jeg var bare deprimeret uden rigtig at vide hvorfor.
Jeg blev nødt til at aflyse mig og Caspers aftale med min far og stedmor lørdag i næste uge, fordi jeg har ikke overskud. Jeg føler mig stresset, trist og føler, at hvis jeg bare skal få ting, så bliver det alt for uoverskueligt for mig.

Jeg tror stadig, at det er, fordi jeg lige skal ind i en rytme omkring skolen, så jeg ikke bliver stresset længere.
Jeg ved det ikke. Men det tror jeg.

Men jeg har i hvert fald ikke det godt for tiden psykisk.

Men nu prøver jeg at slappe af i mig selv og nyde, at jeg er heroppe ved min mor(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar