søndag den 23. februar 2014

En dejlig søndag


I dag har været en rigtig afslapnings dag(:
Jeg, Casper og Fox var en tur i skoven, hvor jeg også havde mit kamera med.
Vi taget nogen gode billeder(:
Men dem viser jeg i et andet indlæg.

Vi har fået set en masse afsnit af serier.
Vi blev færdig med serien Suits, og vi er nu begyndt på den nyeste sæson af Dexter, som vi har lånt af min søster(:

Jeg har virkelig trangt til sådan en afslapnings dag sammen med Casper(:
Han arbejder meget for tiden, og det skal han også i denne uge, der kommer nu:(

Jeg føler mig så heldig over, at jeg har den mest fantastiske kæreste og de tre mest fantastiske dyr.
De giver mig så meget glæde<3

Husk forresten jeg har fået Instagram, så hvis du vil følge mig derinde, så hedder jeg dyregladpige

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar