tirsdag den 4. februar 2014

Nå, jeg må til og i gang


Endnu en gang er jeg lidt bagud med at få pakket og gjort mig klar.
Heh, det er typisk mig. Men heldigvis mangler jeg da ikke så meget at få pakket.

Så er det bare en køretur på lidt over 2 timer, der skal overståes.
Jeg synes altid, det tager så lang tid at komme derop, fordi jeg glæder mig sådan.

Jeg glæder mig til at se, hvad Fox siger til de små hvalpe, og hvad de siger til ham(:
Jeg skal nok få vist jer en masse billeder af de skønne hvalpe.
Jeg kan virkelig ikke vente med at se dem.

Nå, jeg må heller til at komme i gang.
Tingene pakker desværre ikke sig selv.
Og jeg skal også lige have sminket mig og glattet mit pandehår, men det tager heldigvis ikke så lang tid(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn blog du har dig! :-)
    Super lækker header, så sød! :)

    Kig meget gerne forbi! - Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde ekstremt meget, hvis du ville kigge forbi ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme.

      Slet