mandag den 17. februar 2014

Lækker rabatkode


Shop Cici har lige nu en virkelig lækker rabatkode til deres facebook fans.

Man kan få 50% rabat på deres neglelakker.
Det vil sige, at en neglelak kun koster 19kr.
Det er altså utrolig billigt.

Jeg kan virkelig godt lide deres udvalg af farver.
Der er både glimmer, skrigende farver, mere dæmpede farver og mørke farver(:

I finder deres facebookside Her

Jeg tænker, at man jo altid kan bestille sammen med en veninde, søster eller mor, så man deler portoen(:

Her er 3 af mine ynglings farver(:






Men der er nu svært at vælge mine ynglings lakker derfra, da der er så mange flotte, og nu har jeg jo ikke prøvet alle farverne.
Og så er lakkerne ikke testet på dyr. Og det gør, at jeg kan gå med dem med god samvittighed(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar