torsdag den 13. februar 2014

Det får mig til at falde i søvn



I dag skulle jeg have haft afleveret en mundtlig aflevering i dansk, men min lærer var stadigvæk syg, så det kunne jeg ikke.
Casper havde rigtig fri i dag, men det endte desværre med, at han skulle på arbejde, så han havde lukkevagt:(
Heldigvis får han tidligere fri søndag(:



Jeg tror, jeg snart går i seng.
Jeg er virkelig træt. Men jeg har ikke rigtig fået læst nogen blogs og lavet nogen andre ting her på computeren, men det overvejer jeg bare at gøre i morgen i stedet for og så hoppe i seng.
Jeg vil også gerne spille lidt Candy Crush, inden jeg falder i søvn, ligesom jeg plejer(:
Det sidste stykke tid har jeg ikke rigtig haft problemer med at falde i søvn, når jeg gik i seng, fordi jeg bliver så træt, når jeg ligger og spiller Candy Crush.
Så det er rart, at jeg har lettere ved at falde i søvn(:
Men jeg synes ikke, jeg sover så godt om natten, men heldigvis ligger jeg ikke vågen i flere timer, som jeg før har haft gjort, når jeg var inde i en dårlig periode med søvn. 

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar