onsdag den 26. februar 2014

Mine nye sneakers med nitter


Jeg har modtaget disse fine sneakers med nitter på fra Online Mode

De har et stort udvalg af forskellige ting.
Bla. tasker, sko, smykker, makeup, hårprodukter og en masse andet.


Her har jeg mine nye sneakers på.


Jeg synes, de er gode at gå i. 
De skal selvfølgelig lige gåes til, men sådan har jeg det også med ballerinaer. 
Jeg var spændt på, om de ville sidde for stramt, da jeg synes, at sneakers og kondisko godt kan sidde og klemme lidt i spidsen af foden, men det gør de her heldigvis ikke(:


Jeg kan rigtig godt lide, at der er lynlås i skoene.
Jeg har det med let at blive træt af at skulle binde mine sko hver gang, jeg skal have dem på.
Man kan bruge snørebåndene til at bestemme hvor stramt, skoen skal sidde.
Samtidig så ser det godt ud med lynlåsen.
Nitter gør virkelig noget for skoens udseende. 
Jeg synes, at det får skoene til at se virkelig fede ud.

Jeg har allerede haft brugt dem en del de sidste par dage. 
Jeg synes, at de passer fint til foråret.
Jeg går nemlig meget i ballerinaer om foråret og sommeren.
Nogen gange om foråret kan det stadigvæk være lidt koldt at gå i ballerinaer.
Disse sneakers er hverken for varme eller for kolde at gå med. 
Det kan nemlig også hurtig blive for varmt at gå med vintersko.

De har nogen rigtig fine Sko og støvler på hjemmesiden.
Jeg synes helt sikkert, at I skal tage et kig forbi hjemmesiden, da der virkelig er mange lækre ting derinde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret


4 kommentarer:

  1. Kære Heidi,

    det er da søde nye sko du der har fået fra Online Mode:-)
    de vil også være sød til en lang nederdel, eller så....
    Jeg vil ønske du og vuffer en god dag i det smukke solskinsvejr.

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Ej ja, det tror jeg også kunne være sødt med en nederdel til de sko. Det havde jeg ikke tænkt på(:
      Rigtig god dag til dig(:

      Slet
  2. De sko er altså bare super fede, det vigtigste for mig er osse at sko er behaglige at have på og gode at gå i. Ellers er det næsten ligemeget hvor fede eller flotte sko er hvis man ikke kan holde ud at have dem på.

    Rikke // http://chasing-fairytales.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, sådan har jeg det også.
      Det vigtigste for mig er, at skoene er til at gå i, for hvis de ikke er til at holde ud at have på, så er det lige meget med, hvor flotte de er(:

      Slet