torsdag den 20. februar 2014

Flotte ballerinaer


Jeg elsker at gå i ballerinaer om foråret og sommeren.
Jeg er bare utrolig kræsen med ballerinaer.
Ofte skal jeg op i en størrelse større end, hvad jeg bruger normalt.
Ellers så sidder de virkelig og strammer.
Derfor køber jeg ikke ballerinaer over nettet.
Men bare fordi jeg ikke køber ballerinaer over nettet, så er det jo ikke ens betydende med, at jeg ikke kan kigge på ballerinaer på nettet(:

Jeg har fundet disse 4 fra Smartgirl af.


Jeg er virkelig vild med den, der står lige ved siden af den lyseblå.
Den er fra Tommy Hilfiger af, og den er så smuk.
Den er sat ned med 400kr. inde på smartgirl.
Jeg er pludselig glad for, at jeg ikke køber ballerinaer over nettet.
Så behøver jeg slet ikke tænke over muligheden for at købe disse sko(:

De andre på collagen er også rigtig fine.
De har også en masse andre fine ballerinaer derinde. 
 

I kan se hele deres udvalg af ballerinaer Her 

Kram Heidi(:


4 kommentarer:

  1. Jeg går også altid i ballerina sko, men de sidder altid rigtig stramt, så jeg går også en størrelse længere op nu, fordi så gør de ikke ondt og giver mig ikke vabler. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg får heller ikke vabler, nu når jeg også går en størrelse op(: Så sidder de heller ikke og strammer meget, når man tager dem i en størrelse større(:

      Slet
  2. Oftest skal jeg også en størrelse op, når jeg køber ballerinaer, men det skifter ret meget. :-) Derfor er jeg heller ikke meget for at købe dem på nettet, men ender i sidste ende altid med at gøre det alligevel, ups! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det ikke kun mig og min søster, der skal en størrelse større op i ballerinaer(:
      Jeg "tør" slet ikke købe ballerinaer over nettet, fordi jeg ved, jeg er så kræsen med, hvordan de sidder.
      Men jeg ville ønske, jeg kunne bestille igennem nettet, da der er så mange fede ballerinaer på nettet(:

      Slet