fredag den 21. februar 2014

Jeg savner dig


Jeg savner dig.
Jeg savner dig hver dag.
Jeg savner at høre dig mijave.
Jeg savner, at du leger med Fox.
Jeg savner, at du ligger sammen med Simba, Nala og Fox.
Der er snart gået 2 år, men jeg mangler dig stadigvæk.
Du mangler i flokken.


Fox og Freja

En gang i mellem går det ligesom rigtig op for mig, at du er død.
At jeg har mistet dig.
Så begynder den dag at køre på repeat inde i hoved på mig.
Så stopper jeg mig selv i at tænke på det.
Det gør for ondt at tænke på.
Det gør for ondt at tænke på den dag, jeg sidste gang så dig.
Den gang jeg sagde farvel til dig.
Den gang jeg sidste gang rørte ved dig.


Mig ved Frejas grav den dag hun havde været ned i 1 år

Jeg mangler dig, min lille pige, og det vil jeg altid gøre, uanset hvor mange år der går.
Du vil altid mangle herhjemme.
Du vil altid mangle i flokken med Simba, Nala og Fox.
Men du vil aldrig mangle i vores hjerter.

Jeg elsker dig, min lille Freja<3

Kram din mormor.
( Freja er datter til min Nala, og Nala er jo mit lille barn. Derfor kalder jeg mig for mormor.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar