torsdag den 27. februar 2014

Disse danske film vil jeg gerne se


Jeg elsker at se danske film.
Da jeg lider meget af angst, så kan jeg ikke gå i biografen pga. min angst, og det betyder, der er en del film, jeg ikke rigtig får set til at starte med.

Men her er nogen af de lidt nyere danske film, jeg gerne vil se(:


Klassefesten 2 Begravelsen

Den kører i biograferne nu, men jeg har tænkt mig at ønske mig den, når man en gang kan købe den(:


Nordvest


Kvinden i buret

Det er den, jeg glæder mig mest til at se af disse 3.
Jeg tror, jeg måske køber den her i marts måned.
 Jeg har længe gerne ville se den(:

Er der nogen af de lidt nyere danske film, I gerne vil se(:?

Kram Heidi(:


2 kommentarer:

  1. De tre film er super gode, og de kan klart anbefaldes! Kvinden i buret og klassefesten er min favoritter. Klassefesten er super morsom, Nordvest er meget barsk og kvinden i buret er en god krimi film. Så forstår godt du vil se dem. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kvinden i buret er den, jeg helst gerne vil se, da jeg elsker krimi. Men jeg vil også gerne se de andre(:

      Slet