mandag den 24. februar 2014

Sådan går det psykisk for tiden


For tiden går det ikke så godt psykisk.
Jeg føler mig meget stresset. Det er ikke, fordi jeg laver så meget, men pga. skolen med opgaver og med, at jeg hver uge går til psykiateren.
Jeg føler, at når jeg er blevet færdig med en opgave, så venter der en ny opgave.
Det er ikke, fordi jeg bruger så lang tid igen på lektier, da jeg egentlig er okay hurtig, men alligevel stresser det mig på en eller anden måde.

Jeg har ikke overskud til at ses med familien og lave aftaler med andre, fordi jeg føler, jeg er stresset.
Jeg føler, jeg ikke kan overskue at have andre planer, nu når skolen og psykiateren fylder så meget.
Jeg ved godt, det ikke lyder af meget, og det synes jeg heller ikke selv, når jeg sådan kigger udefra, men alligevel føler jeg mig stresset. Der er ting, jeg gerne vil, men som jeg ikke får gjort, fordi jeg føler mig stresset. Jeg vil fx gerne læse noget mere ( som ikke er skolerelateret) men jeg har svært ved at finde roen til at lægge mig ned og læse. Det stresser mig så endnu mere, fordi jeg ikke får læst så meget, som jeg gerne vil. Og sådan er det med andre ting, jeg gerne vil, men jeg ikke får gjort, og så føler jeg mig stresset over, at jeg ikke får det gjort.

Min krop er drænet for energi. Jeg er så træt for tiden. Jeg har haft denne underlige form for konstant træthed i snart 3 år, men det har aldrig været så slemt, som det er for tiden.
Min krop er fysisk træt. Samtidig har jeg mavesmerterne, og de er kommet igen, pga. jeg føler mig stresset.
Min krop fortæller mig, at jeg er stresset.

Men samtidig er jeg glad for, at jeg har muligheden for at tage fjernundervisning.
At jeg kan sidde herhjemme og studerer. At jeg ikke skal kæmpe en kamp hver dag for at komme i skole.

Jeg er glad for, at jeg har Casper og vores 3 små babyer.
Det at jeg har dem, det betyder alt for mig.
De giver mig så meget glæde i livet. De gør mig glad. De får mig til at grine.
De er mit et og alt<3

Jeg har det ikke godt psykisk, fordi jeg føler mig stresset, men jeg er samtidig glad, fordi jeg har Casper og vores babyer, som giver mig så meget glæde(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det er bare ikke sjovt at være stresset og man har bare ikke energi og overskud til så meget anden. Jeg bliver også selv nemt stresset over igenting og kan få det nærmet fysisk dårligt af det hvis jeg ikke passer på og tager den med ro.

    Husk at passe på dig selv søde Heidi.

    Knus Rikke
    Kig gerne forbi min nye blog http://chasing-fairytales.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Pas på dig selv, koble af, giv dig tid til at kræse lidt om dig selv :-) Du er kun et menneske.

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig med Mia, tænk på dig selv og tag det stille og roligt :) Kram til dig! :)

    - smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. 1000 tak for jeres søde beskeder(:
    De varmede virkeligt.
    Ja, jeg er enig med jer. Jeg skal lære at tænke på mig selv, og til at prøve at blive bedre til at slappe af(:

    SvarSlet