lørdag den 15. februar 2014

Ros igen i det samme fag


I går aftes opdagede jeg, at jeg havde fået min religion aflevering tilbage.
Det er den anden aflevering i religion, jeg får tilbage.

Igen fik jeg meget ros.
Der var en ting, jeg havde skrevet, der var forkert.
Men det blev jeg ikke overrasket over, da jeg heller ikke følte, jeg lige havde styr på det spørgsmål.
Men ellers fik jeg at vide, jeg bare skulle forsætte, som jeg gjorde, og at jeg lå på et godt niveau indenfor Kristendommen. Det er Kristendommen, jeg har om lige nu.

Jeg blev igen lidt overrasket over, jeg fik så meget ros, fordi jeg er usikker på mig selv, da jeg nogen gange godt kan være i tvivl om, om jeg egentlig gør det rigtigt, da jeg ikke har lavet sådan analyser af tekster i Religion før. Nu er det også første gang, jeg har religion. I folkeskolen havde jeg Kristendom.


Så jeg var meget glad i går aftes. Jeg sad og læste lærens kommentar flere gange for at helt rigtig at forstå det(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. God weekend kæreste Heidi!

    Tillykke med din ros, vær taknemmelig for den, for du har et klogt hoved:-)

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Jeg er også rigtig glad for min ros(:
      Rigtig god søndag til dig(:

      Slet